Оказа се, че освен по евтин, Xbox ONE е и по мощен без Kinect сензор. От Microsoft потвърдиха тази информация, около 10% от мощността на конзолата е резервирана за функциите на Kinect. Ако за играта не е предвидено да се ползва Kinect вече е възможно разработчиците да използват тези 10% мощност за да се повиши производителността на играта.
.
Цитат от говортел на Microsoft :
[su_quote]През Юни ние разпространихме нов SDK, правейки достъпни за разработчиците допълнителен GPU ресурс, в миналото резервира за Kinect и системни функции.[/su_quote]
[su_quote]С този SDK ние ще добавим нови опции за това как разработчиците мога да използват системните ресурси, както и по голяма гъвкавост в нашия естествен потребителски интерфейс (глас и жест).[/su_quote]
За Xbox ONE е трудно да поддържа 60 кадъра в секунда на Full HD резолюция, много игри страдат от ограничения, една част от проблема е лоша оптимизация на инструментите за разработване на игрите. Вдигането на производителността с 10% със сигурност е крачка в правилната посока.
Бях фен на Xbox, но е толкова тъжно. Та те реално пускат чисто нова конзола признавайки, че старата не беше на ниво. По-евтина, Кинект не задължителен и по-мощна. Защо не направиха това още в началото. Microsoft правят грешка след грешка и то не само в гейминг индустрията. Тъжно