Ако нещата не се бяха променили, The last of US Part II трябваше да излезе точно след 1 месец – играта вече щеше да бъде в „Gold“ състояние – готова и подготвена за широката публика, физическите носители да са произведени, складирани и готови за разнос по цял свят. А дигиталната версия да е налична за сваляне с часовниче, отброяващо до момента на излизане. За добро или за лошо споменатото е отложено и играта все още е в разработване. Дори нещо повече, от Naughty Dog продължават да набират хора за проекта. В официална обява на своя сайт, компанията търси разработчици с определен опит и тук нещата са изненадващи – изисква се добро познаване на PC хардуер, дори се споменават AMD и Nvidia, като второто е много далеч от конзолния свят и историята не познава такъв хардуер в PlayStation.
Текста на обявата , в превод :
Присъединете се към нашия талантлив рендър екип от разработчици и осъществете нови и съществуващи рендър техники за нашата предстоящата игра, The Last of Us Part II.
Отговорности :
- разработване и прилагане на нови и съществуващи техники за рендърване (изобразяване)
- Прилагане на ефективни и зашеметяващи визуализации
- При необходимост могат да бъдат назначени допълнителни отговорности
Изисквания и умения :
- Бакалавърска степен по компютърни науки или равностоен трудов стаж
- Силни математически умения с акцент в 3D математика
- Силни познания по C и C ++ езици
- Цялостно разбиране на настоящите GPU архитектури (AMD GCN, NVIDIA CUDA)
- Опит с DirectX12, Vulkan или други съвременни графични или изчислителни API
- Опит с HLSL / GLSL или други еквивалентни езици
- Опит с програмиране на конзола или компютър
- Страст към игрането на игри и разработване на необикновени такива
Повече може да намерите тук : www.naughtydog.com
Какви са истинските мотиви и каквото точно ще се доразработва/разработва, не е обяснено, но видяното много напомня на портване за друга платформа. The last of US Part II е най-емблематичния и значим ексклузив за PlayStation. Ще е изключителна изненада, ако загуби ексклузивните си привилегии. Но от друга страна се превръща в тенденция и други компании като Kojima Productions, Quantic Dream и дори Guerrilla Games вече го направиха с игрите като Death Stranding, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Detroit: Become Human и Horizon Zero Dawn.