Ново сформираното студио Midwinter Entertainment днес обяви първата си игра – Scavengers. Макар въпросното да е от скоро на сцената, е събрало в себе си ветерани от гейм индустрията, работили над игри, като Halo 5: Guardians, Battlefield 1, Call of Duty: WWII и много други. И ако това не е достатъчно, на чело на проекта е самия Josh Holmes, криетивен директор на повечето Halo игри, който напусна 343 Industries през 2016-та година.
След това казано, несъмнено може да очакваме нещо професионално направено и изпипано до съвършенство. Scavengers представлява мултиплеър колперейтив шутър в трето лице, чието действие ще се развива в замръзнали тундри и мрачни пейзажи. Все още е рано за геймплей кадри или дори скриншоти, но си имаме няколко концепт арт картини :
От видяното изглежда, като пост апокалиптичен свят с Sci-Fi елементи и достатъчно интересно, за да заинтригува всеки фен на жанра. Изгражда се на база на Unreal Engine 4 и се осъществява с финансирането на Improbable Worlds Limited, компанията седяща зад платформата SpatialOS, специализирана в симулирането на огромни отворени светове, използваща клаунд. И съвсем логично, играта ще се възползва от въпросното и може да очакваме нещо грандиозно, с чудовищни размери.
SpatialOS от своя страна също е новост за пазара и все още е в тестов период и в отворена бета, всеки може да се включи и да го изпробва, повече на improbable.io/games.
По всичко личи, че Scavengers е в ранен стадий и за съжаление няма информация за поддържани платформи и/или ориентировъчна дата.