Ъпдейт :
Изглежда голямото число от 6500 долара е преувеличено. Оказва се, че някой от скиновете не могат да се купят с валута и от там самата сметка се променя. Информацията идва от самия създател на франчайза : Ed Boon в туитър :
L😂L OMG! The $6440 story is complete bullshit! 😂
Where do these people get their information? 😜 The VAST VAST majority of MK11 skins are NOT for sale. That's not how @NetherRealm make games. You have to EARN them IN GAME!
— Ed Boon (@noobde) April 25, 2019
Оригиналната статия :
Mortal Kombat 11 е по равтоверте в магазините вече трети ден. Света е полудял и играта в момента е на всякъде. С жестока графика, изпипана до съвършенство бойна система, страхотна подредба на персонажи и най-важното – увлекателно стори. Включва няколко мода, наблегнато е доста на онлайн функциите и има изградена система за награждаване и прогрес. И ако някой следи блога ми, знае колко съм против микротранзакциите в AA игрите и тук ще добавя, че MK11 е пропита с такива …
Те са на всякъде, като изключим Story мода, всеки друг е изграден и се върти около тях. Създадена е огромна мрежа от допълнителни благини, толкова широка, че е абсурдно и да си мечтаем да съберем всичко. До колкото разбирам, всеки герой има или ще има (с времето) по 60 скина ! и ако искаме да си ги купим, някой някъде е изчислил, че ще ни струват близо … 6500 долара ! Алтернативно в събиране на ингейм валута с игра ще отнеме 3390 часа. Повече подробности и метода на изчисление може да намерите тук : www.reddit.com
За едно сравнение, Mortal Kombat X също включваше микротранзакции, отключване на скинове и други, но забележете, можеха да се закупят за общата сума до 40 долара ! И тук идва огромната разлика от това малко и не набиващо се на очи число от 40 долара, до 6500 само за скинове, без да броим фаталити, бруталити, екипировка и последното, най-притеснителното – консумативи за еднократна употреба. Ако всичко бъде сметнато, сумата вероятно ще надхвърля 5 цифрено число.
В допълнение, ако всичко ви звучи строго козметично, има и втори аспект. Някой предизвикателства са толкова трудни, че е на практика невъзможно да бъдат минати без допълнителна екипировка или консумативи за еднократна употреба, които бустват някой аспекти на бойците за кратко време. Тук нещата опират до това, че сме на границата на задължението, да си ги закупим. Повече за това, може да прочетете тук : www.reddit.com
Аз лично съм малко разочарован, никога не съм си и представял , че една файтинг игра изобщо е подходяща за микротранзакции, още по малко толкова агресивни и набиващи се. Разбира се всичко казано по горе дава отражение и оценката на играта в www.metacritic.com е 2.8 от 10. В Steam ревютата също не са красиви и оценката събира 53%, като тук ще добавя, че платформата има система за триене на негативни ревюта и може спокойно да предположим, че числото е намален.
И да не съм толкова негативен, ако се абстрахираме от горното, MK 11 е една страхотна игра, вероятно се повтарям, но франчайза никога не е изглеждал по добре (в графично отношение), бойната система е изпипана до съвършенство и е истинско удоволствие да се потопим в атмосферата на стори мода.
Наистина прекаляват. От Sony пускат за ексклузивите си дори по 2 безплатни ъпдейта/съдържание на месец(GTS), а тия льольовци все не са се наяли.
Интересно 🙂