За Lost Soul Aside се чу още през 2016-та година, когато нейно геймплей демо изненада света с изключително добра графика и бойна система, нещо което радваше окото и привлече вниманието на феновете на Final Fantasy и Devil May Cry (повече може да прочетете тук). Но това, което изпъкна и направи прави проекта забележителен, е факта, че зад него не се седеше огромно студио или дори малко инди такова, а един единствен човек – разработчика Yang Bing. Въпросното изглежда като невероятно и един триумф над това, което сам човек с добро умения може да направи.
Днес с малко изненада и голямо удоволствие, разбирам, че въпросното е приковало интереса на Sony и в даден етап е подкрепено и е преминало в мащабно разработване под шапката на студио и голям екип.
И понеже говоренето не стига, едно страхотно 13 минутно геймплей демо, идващо директно от провелата се в последните няколко дни в Сан Франциско Game Developers Conference и записано от PS4 конзола. Въпросното има за цел да покаже бойната система и други важни елементи, много е вероятно финалната форма на играта да се различава и самата локация и декори да не по паднат в нея :