1666: Amsterdam е един проект, който за съжаление остана незавършен и не видя бял свят. Заглавието изглеждаше, или по скоро звучеше, изключително интригуващо, поверена на директора Patrice Désilets, създателя на култовата поредица Assassin’s Creed, и се очакваше да бъде нейн наследник и много да и наподобява. С доста интересни геймплей елементи, включващо контрола на различни животни и изграждането на интересни стратеги.
Всичко споменато до сега беше само на приказка, но днес, след 3 години затишие, изплуваха първите геймплей кадри, представени от самия Patrice Désilets, на специален евент. За съжаление видеото е с лошо качество, но може да се види, че играта е точно това, което някога се очакваше да бъде :
Кадруте са от PS3 и Xbox 360 билд, заради забавянето си, проекта трябваше да бъде портнат и пренасочен за новот поколение конзоли (все още не излязли по онова време), но за съжаление студиото разработчик THQ беше закупено от Ubisoft и в последствие закрито.
За правата над заглавието се водиха дълги битки, между гиганта Ubisoft и Patrice Désilets и до кокото разбирам, втория е спечелил и това прави възможно разпространението на показаните кадри. Нещо повече, Désilets е сформирал свое собствено студио „Panache Digital Games“ и в бъдеще е възможно заглавието да бъде възкресено.
Личи си че е старичка по графиката. Ако не е била това целта да изглежда по този начин.
След, като проекта е започнат с цел да излезе за PS3 и Xbox 360 дали е възможно ако все пак я възкресят да остане за тези конзоли?
Задавам този въпрос с идеята ако разберете да кажете.