DOOM Eternal с премиерен геймплей и малко подробности

Време беше и днес на традиционния QuakeCon, от Bethesda ни заляха с геймплей кадри и информация от очакваното продължение DOOM Eternal. Аз съм изключително хайпнат от видяното, макар играта е директно продължение на хита от 2016-та година и декорите и заобикалящата среда силно да ни връщат там, геймплея е наситен с доста нововъведения и към това може да добавим ъпгрейд в графично отношение – енджина id Tech е ъпдейтнат на 7-ма версия и, както разработчиците твърдят, дава възможност на десетократно увеличение на геометричните детайли.

 

Обикновено предупреждавам за спойлери, но всичко знаем, какво ще видим – взимаме пушката и пуцаме … пуцаме :

 

 

Геймплея не разочарова и изглежда жестоко, включва всичко, което може да се очаква от една Doom игра – изключително динамична, много екшън, кръв, вътрешности и всичко това – без излишни приказка.

 

Първата част изненада със скрита история и подробности, които бяха поставени без да се набиват на очи, неангажиращо, без нуждата да гледаме кът сцени и в общи линии, беше там за тези, най-наблюдателните и тези, които имаха да и обърнат внимание. Сега разработчиците обещават това да се повтори, но да е по мотивиращо, да разкрие повече и дори да създаде една нова вселена.

 

Геймплей кадрите разкриват някой нововъведения , една официална легенда : 

 

• Slayer 2.0 – оборудването ни е получило внушителен ъпгрейд, вече разполагаме с набор от подобрени и нови аксесоари, като например оръдие на рамото ни, което освен всичко друго, включва и … огнехвъргачка; разтегателни ножове, приставка за Super Shotgun наречена Meat Hook и вероятно най-изненадващото – даш умение, с което може светкавично да избягваме атаки.  Просто епично …

• Rip More, Tear More – Рояци от демони, повече от всякога – включват познати ни такива, като Pain Elemental, Archvile, и Arachnotron, както и много нови образи и симпатични гадинки, като DOOM Hunter и Marauders. Системата “destructible demons” е усъвършенствана, изглежда по разчупена и много повече уникални анимации.

• All-new Invasion – Това е изненадващо и е форма на мултиплеър, която не сме виждали в поредицата до сега – ако позволим, други играчи могат да се включват в нашата кампания, като демони. И обратното – ние самите можем да се включим в кампанията на друг играч и да се превъплатим в демон. С нетърпение очаквам повече информация за споменатото.

• We’re Not on Mars Anymore – Ада се спука на земята. До сега се борихме на Марс, но битката вече е пренесена на родна зема.

 

За съжаление няма информация за мулотиплеър режима, освен споменаването на мода „Invasion „. 

 

И за финал – собствениците на Switch ще са доволни да разберат, че играта идва и за тях и този път – на премиерната дата :

 

 

По всичко личи, че ни очаква една пълна лудница. Аз съм фен на поредицата и ребута от 2016-та година надмина всичките ми очаквания и жадувам за още. Само едно тъжно нещо остана – няма официална дата и се очаква по някое време 2019-та.

 

Written by: gataka

No comments yet.

Leave Your Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

За Consoles.bg

Здравейте на всички, consoles.bg е разработен и се поддържа (за сега) единствено от мен - Георги Христов , Gataka. Част е от моето хоби и интереса ми към игрите, в частност конзолните такива. За съжаление времето рядко ми стига да опиша всичко случващо се, камо ли да изиграя всичко, което ми харесва. Но поне се опитвам :).

Благодаря на всички, които посещават и четат блога и за стотиците коментари, оставени под темите.

Други мой проекти :

пишете ми : [email protected]