15 минути геймплей от Cyberpunk 2077 – поглед над дълбоката персонализация и областта Pacifica

От CD Projekt Red са ни приготвили страхотно геймплей видео с цели 15 минути геймплей кадри от Cyberpunk 2077. Озаглавено е ‘Deep Dive’ и ни поднася много подробности – сегменти от сторилайна, представя ни някой от основните персонажи, геймплей и бойни механики, начин за определяне на стратегия, как изглежда дълбоката персонализация, скилове и много много други. Разбира се включва спойлери :

 

 

За историята :

Локациите са от Pacifica – един от 6-те области от отворения свят на играта. Първоначално изградено като туристическа дестинация, но в крайна сметка се превръща в една от най-опасните области. Предупредени сме да ползваме добре защитени превозни средства и разходките в района да ги правим с повишено внимание. Контролира се от две враждуващи банди – Animals и Voodoboys. Ние самите заемаме страна и второто става наш съюзник.

Персонализация :

Тя е изключително дълбока – започва от избор на произход на героя, минава през визия, пол, прическа, до най-важното – неговите умения. Играта няма изградени класове с определени скилова, а ние самите създаваме хибриди и си избираме умения и бойна система. Въпросното е важно за изграждане на стратегия и влияе пряко над геймплея и развитието на историята.

 

 

Във видеото имаме два примера :

Силен Соло стил – разчита на сила и директна  битка – хвърляме се с главата на горе, без много мисъл – дава ни възможност да победим силни персонажи в директен сблъсък, да отваряме механично врати и в общи линии – хълк смаш.

 

Netrunner- тук нещата не са така стрейтфоруърд, разчитаме на стелт, както авторите го определят – крием се в сенките – в общи линии цялата заобикаляща среда може да бъде хакната и с нашите респективни умения може да използваме редица устройства от автомобили, банкомати, фитнес уреди, роботи и дори … импланти в тялото на хора, за отклоняване на вниманието или дори директното елиминиране на противници.

 

И ако горната не стига, да направи изживяването уникално  – ще имаме възможността за тежки избори по време на мисиите. Като за пример е дадена възможността, да оставим жив наш противник или да го ликвидираме. Въпросния избор ще има последици и ще промени развитието на историята.

Written by: gataka

No comments yet.

Leave Your Reply

Този сайт използва Akismet за намаляване на спама. Научете как се обработват данните ви за коментари.

За Consoles.bg

Здравейте на всички, consoles.bg е разработен и се поддържа (за сега) единствено от мен - Георги Христов , Gataka. Част е от моето хоби и интереса ми към игрите, в частност конзолните такива. За съжаление времето рядко ми стига да опиша всичко случващо се, камо ли да изиграя всичко, което ми харесва. Но поне се опитвам :).

Благодаря на всички, които посещават и четат блога и за стотиците коментари, оставени под темите.

Други мой проекти :

пишете ми : [email protected]