Както стана ясно преди няколко дни, Batman: Arkham Asylum и Batman: Arkham City ще получат своя PS4 и Xbox ONE версия под формата на ремастър (повече тук), събрани в сборно издание наречено Batman: Return to Arkham. И сега идва въпроса, колко осезаеми ще са подобренията и какви ще са разликите.
Обявено е, че игрите ще направят трансфер/ъпгрейд от Unreal Engine 3 (модифициран специално за поредицата версия) към най-актуалния – Unreal Engine 4. От споменатото аз си представих, че ще получим нещо , напомнящо случая на Gears of War Ultimate Edition, където всички кътсцени бяха направени на ново, околната среда, всички персонажи, изключително огромен набор от детайли – изградени наново и ефекта … сякаш е една друга игра и то в добрия смисъл (може да видите нагледно тук и тук). Серията на Batman Arkham е една любима моя поредица и ако споменатото се случи, със сигурност ще е един удобен повод да я изиграя на ново.
Но … за съжаление от това, което е показано, нещата не само няма да седят по този начин, но и изглежда са доста противоречиви. Долупосоченото видео показва нагледно разликите, нещата са доста смесени, на места наистина има осезаема разлика, но на други – оригинала изглежда по добре, от ремастъра .
Видео сравнение ремастър версията със стандартната (Original) версия на PC. :
Видео сравнение PS3 и PS4 версията :
Като че в персонажите се губи детайлността на лицето, губи се изразителността и чара, който имаха. Дори в моментите, в които играта/игрите изглеждат по добре, някак си разликата не изглежда толкова съществена и аз бих казал … не си заслужава.
Това е така, защото напоследък всички работещи хора по дадени неща, които трябва да продължат да поддържат нивото, дори се очаква забележете да го вдигнат, напротив те скапват всичко.Раждат се само лайна, мръсни миризливи говня ……
Batman – Return To Arkahm Demastered : D
ахаха 🙂
Добре казано 🙂
Наистина…защо е така?!….в оригинала всичко е по детайлно…?!