Технологиите се развиват със страхотна скорост, нивото е вдигнато прекалено високи и след десетилетия еволюиране, изглежда нещата все още има на къде да ескалират. На отменялото вече GDC от Nvidia и Microsoft показаха на света следващия скок в графичните технологии – GeForce RTX, рендване на фотореалистично осветление, отражения и сенки.
Въпросното не е новост, но до сега беше възможна само при ползването на огромни супер компютри или сървъри с изключителна мощност. Показаното е направена на видео карта, с помощта на Direct X 12, и да подчертая, не е предварително подготвен CGI клип, а реален енджин, чиито кадри са рендвани пред очите на публика.
Ако не знаех по добре, лесно можех да се заблудя, че е истинска сцена, заснета с актьори. Епично :
Малко повече подробности, запис от самата конференция :
Технологията идва в домашни условия след тясното сътрудничество на Microsoft и Nvidia със следващото поколение карти Nvidia Volta. Това ще се случи още тази година, като първата игра, ползваща споменатото, ще бъде Metro: Exodus.