Забавянето на AAA заглавията почна да се случва толкова честно, че вероятно трябва да спре, да ми прави впечатление. Споменатото си има плюсове и минуси. Човек си прави планове, знае, че следващия Uncharted излиза точно, когато е в отпуск и съвсем логично е калкулирал, че тази игра ще бъде превъртяна със сериозното участие на няколко бири и две/три големи пици, през няколко то свободни дни. Играта е заплатена, плановете са направени … и о виж, играта е забавена.
Светли примери, за които се сещам :
- The Last Guardian
- Gran Turismo Sport
- Final Fantasy XV
- Horizon Zero Dawn
- Mirror’s Edge Catalys
- Uncharted 4: A Thief’s End
- Deus Ex: Mankind Divided
- Outlast 2
Макар споменатото да причинява неудобства, да разваля планове и със сигурност да изнервя хората, заплатили за играта предварително, е по добре от алтернативата Историята е пълна и с такива примери, като Assassin’s Creed: Unity, която след излизането си срина акциите на Ubisoft с цели 10% и Batman: Arkham Knight, заради която бяха внесени промени в законите за дигиталните продукти , в някой държави. Игри, които за да спазят обещаните срокове, излизат незавършени, проблемни и с очакването всичко да се оправи с бъдещи ъпдейти и фиксове.
Пълно шастие няма и това, което искам да кажа е, че една забавена игра е много по добре, от колкото една бъгава такава.