В последните месеци PS4 сцената се пръска по шевовете от информация, десетки или може би стотици ентусиасти отделят време за експерименти и обратно инженерство. PS4 вече е хакнат, но не по начина, по който повечето хора искат, до сега е възможно – инсталирането на Linux, инсталирането на PKG файлове, пускането на дребни програми, файлов мениджър и емулатори. За съжаление не е достигнат момента, да е възможно стартирането на игра от рипнати файлове.
Преди два дни се появи информация за метод/хак, с който могат да се споделят закупени PSN игри в неограничен брой конзоли. В миналото същото беше правено, но още преди да стане достъпно за широката публика, от Sony го блокираха с ъпдейт версия 2.51, повече може да прочетете тук.
Новия метод се предполага, че работи по подобен на познатия от миналото начин – с не регламентирано преактивиране на даден акаунт, без тази информация да бъде изпратена в PSN. По простичко – купуваме една дигитална игра и я инсталираме на 100 конзоли. Метода е хардуерен и информацията за него е представена от хакер с инициали xmax katsu, в неговия Twitter акаунт.
4.07 🙂 flash+HDD S/N bypass 🙂 unlimit PSN primary acc share possible 🙂 pic.twitter.com/AvnZS7zXiy
— xmax katsu (@xmaxkatsu) January 11, 2017
От информацията, съпътстваща няколко то снимки, се подразбира, че освен вътрешната памет в NOR чипчето, трябва да се флашне и тази във вътрешния хард диск. От тук, както историята е показала, може да очакваме две неща – пълна информация как въпросното се случва и съвсем естествено нов PS4 ъпдейт, който да запуши дупката. Времето ще покаже.
Много се забавиха с CFW-те…