Ремастеред версията на e Dark Souls II – Scholar of the First Sin идва за новото поколение конзоли след броени дни на 07.04.2015 година. Digital Foundry, част от дигиталното издание eurogamer, са направили тест на представянето на играта на двете конзоли – PS4 и Xbox ONE. И двете версии имат за цел да вървят на 1080p и 60 кадъра в секунда и включен v-sync през цялото време.
Тестовете показват, че и двете конзоли показват спадове в кадрите в секунда , особено на най-натоварените сегменти. Но при Xbox ONE спада е доста по значителен.
В най-ниските си граници PS4 показва спад до 48 кадъра в секунда, докато Xbox ONE пада доста по ниско на 36 кадъра. Средно загубата на кадри при PS4 е 1.44%, на Xbox ONe 7.63%.
Ремастъред версията се ползва с доста по силен хардуер, което се отразява и на самия геймплей, в играта могат да се включат доста повече противници, което в PS3 и Xbox 360 версиите не е възможно и броя е бил ограничен. Добър пример е сегмента в местността The Forest of Fallen Giants, където големия броя на противниците се отразява на фреймрейта. При PS4 кадрите в секунда са почти в перфектни 60 fps, като граничат между 50 и 60, докато на Xbox ONE са между 40 и 50, в този сегмент не могат да достигнат 60.
Естествено тестовете на списанието са правени на първата версия на играта, в бъдеще е възможно да настъпи промяна под формата на пач.
Разликата не е голяма, и трудно уловима с просто око. И на двете конзоли геймърите могат да се насладят на играта по един и същи начин.
Между временно главния дизайнер на Witcher 3: Wild Hunt Damien Monnier оповести в отговор на въпрос в туитър, че DX12 няма да повлияе на графиката на играта за Xbox ONE и тя ще си остане 900p. За сравнение резолюцията на PS4 и PC ще бъде 1080p. И двете конзоли версии ще вървят с 30 кадъра в секунда.
@Lloydy2K i think any resolution changes would require a much bigger change from Microsoft than dx12 upgrade to be honest.
— Damien Monnier (@Bacon_is_life) March 30, 2015
Лошо е как Майкрософт се подиграват с феновете….
Издиша, издиша!