Снощи се състоя страхотно събитие, организирано от Ubisoft Sofia, по случай официалното излизане на играта Assassin’s Creed Rogue, на което присъства част от екипа на компанията – Иван Балабанов, изпълнителен директор, Martin Capel – продуцент, Момчил Гиндянов – Криейтив директор, Михаил Лозанов – Криейтив директор, Силвия Велику, Спас Крушков – главен дизайнер на мисиите и нивата и още много.
Събитието беше в самия Архелогическия музей в София, много добре избрано място, като се има предвид тематиката на цялата поредица Assassin’s Creed. Имах удоволствието да присъствам и да се запозная с част от екипа, работил по играта, за което мога да кажа че са страхотни хора, и атмосферата в която работят съм сигурен, че е завидна.
Няколко снимки от събитието, благодаря на Драгомир Гюров, че ги сподели с мен :
Assassin’s Creed Rogue е изцяло направена от Ubisoft Sofia. Играта със сигурност си заслужава и има за цел да запълни дупките в историята между Assassin’s Creed III и Assassin’s Creed IV : Black Flag. Отново ще бъде с отворен свят в периода между 1752 и 1761 в Северна Америка. Играта официално е по магазините от 11-ти Ноември и е издадена, поне за сега, само PS3 и Xbox 360.
Rogue е втората игра от поредицата, която е правена от Ubisoft Sofia , първата е Assassin’s Creed III: Liberation. Имат и участие в разработването на Assassin’s Creed Unity.
Браво на екипа
Браво!
Как така е ексклузив само за PS Vita?Аз я играх на PS3
В по късен етап беше преиздадена за PS3, ако не се лъжа в PSN вариант.