Информация за хардуерен хак за неограничено споделяне на PS4 дигитални игри

В последните месеци PS4 сцената се пръска по шевовете от информация, десетки или може би стотици ентусиасти отделят време за експерименти и обратно инженерство. PS4 вече е хакнат, но не по начина, по който повечето хора искат, до сега е възможно – инсталирането на Linux, инсталирането на PKG файлове,  пускането на дребни програми, файлов мениджър и емулатори. За съжаление не е достигнат момента, да е възможно стартирането на игра от рипнати файлове.

Преди два дни се появи информация за метод/хак, с който могат да се споделят закупени PSN игри в неограничен брой конзоли. В миналото същото беше правено, но още преди да стане достъпно за широката публика, от Sony го блокираха с ъпдейт версия 2.51, повече може да прочетете тук.

 

Новия метод се предполага, че работи по подобен на познатия от миналото начин – с не регламентирано преактивиране на даден акаунт, без тази информация да бъде изпратена в PSN. По простичко – купуваме една дигитална игра и я инсталираме на 100 конзоли. Метода е хардуерен  и информацията за него е представена от хакер с инициали xmax katsu, в неговия Twitter акаунт.

 

 

От информацията, съпътстваща няколко то снимки, се подразбира, че освен вътрешната памет в NOR чипчето, трябва да се флашне и тази във вътрешния хард диск. От тук, както историята е показала, може да очакваме две неща – пълна информация как въпросното се случва и съвсем естествено нов PS4 ъпдейт, който да запуши дупката. Времето ще покаже.

Written by: gataka

1 Comment Added

Join Discussion

Leave Your Reply

За Consoles.bg

Здравейте на всички, consoles.bg е разработен и се поддържа (за сега) единствено от мен - Георги Христов , Gataka. Част е от моето хоби и интереса ми към игрите, в частност конзолните такива. За съжаление времето рядко ми стига да опиша всичко случващо се, камо ли да изиграя всичко, което ми харесва. Но поне се опитвам :).

Благодаря на всички, които посещават и четат блога и за стотиците коментари, оставени под темите.